فروش بیشتر در اینستاگرام

۶ راه برای افزایش فروش در اینستاگرام (بدون تبلیغات)

۱. بدون گذاشتن عکس‌های جذاب و خیره کننده به جایی نمی‌رسید!

به قوانین عکاسی حرفه‌ای پایبند باشید. از نور طبیعی استفاده کنید. از قابهای منحصر به فرد عکس بگیرید. از اپ‌های حرفه‌ای برای ادیت عکس‌هایتان استفاده کنید. اینستاگرام هم ابزاری برای ادیت تصویر دارد که میتوانید از این ابزارها هم استفاده کنید.

۲. ارائه محتوای اختصاصی در استوری‌ها

برای نمایش کارهای پشت صحنه از استوری اینستاگرام استفاده کنید و بینندگان را در جریان فعالیت‌های برندتان قرار دهید. عکس‌هایی از مشتریان‌تان در حال استفاده از محصولات شما استوری کنید. از مشتریان خود ویس بگیرید و استوری کنید.

۳. پاسخ دادن به همه کامنت‌های اینستاگرام

با پاسخ دادن به کامنت‌ها، به فالوئرها احساس خاص بودن بدهید. کامنتهایشان را لایک کنید و به سوالهایشان پاسخ دهید. نگران نباشید! اگر هزاران کامنت دارید (خوش به حالتان!) و وقت ندارید به همه آنها پاسخ دهید، می‌توانید یک ادمین استخدام کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۷ ترند دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

۴. استفاده از هشتگ‌های بیشتر

استفاده از هشتگ‌ها باعث می‌شود پستهایتان در صفحات مربوط به آن هشتگ دیده شود. از آنجا که اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد در هر پست حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، از این قابلیت نهایت بهره را ببرید!

۵. برگزاری مسابقات

اسم مسابقه اینستاگرامی امروز خیلی حساسیت زیادی پیدا کرده. یک لبه باریک بین مسابقه های موفق و مسابقه هایی که افتضاح هستند وجود دارد. مهم این است مسابقه بتواند به شما فالوئری اضافه کند که اینگیجمنت (تعامل) بالایی برقرار کند. نه اینکه فقط شما را به خاطر یک جایزه فالو کند و برود. مسابقه رو باید طوری طراحی کنین که پست مربوطه لایک و کامنت بگیرد، صفحه شما توسط افراد فالو شود و افراد به واسطه فعالیت بیشتر مثل تگ کردن بیشتر امتیاز بیشتری در مسابقه داشته باشند. اسپانسر شدن در کمپین های اینستاگرامی که میگن فلانی رو فالو کنین و تمام فالوئینگاش رو هم فالو کن رو هم بریزین تو سطل آشغال..!

۶. ویدیوهای بیشتری بگذارید

شاید شنیده باشید که اینستاگرام به ویدیو بیشتر از عکس اهمیت می‌دهد. اما دلیلش این است که ویدیوها معمولا ۲ تا ۳ برابر بیشتر از پست‌های معمولی اینگیجمنت دارند و شما نباید این فرصت را از دست بدهید. به ویدیوهاتون زیرنویس اضافه کنین نه بخاطر اینکه افراد ناشنوا هم بتونن استفاده کنن. بیشتر بخاطر اینکه دیفالت ویدیوها بی‌صدا هستن در اینستاگرام.

لطفا اینستاگرام کانگورو را دنبال کنید. اگر میخواهید مشاوره‌ی کارشناسان کانگورو در این مورد را به رایگان بشنوید و با ما مشورت کنید لطفا از طریق فرم درخواست تماس در وبسایت کانگورو با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.