رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت رپورتاژ آگهی

اگر برای اهداف مختلف به دنبال بررسی برای خرید رپورتاژ آگهی هستید می توانید در این مطلب هر آنچه برای خرید و جزئیات رپورتاژ آگهی مورد نیازتان است پیدا کنید. اگر می خواهید به مخاطبان آموزش دهید که محصول جدیدتان چگونه کار می کند. اگر میخواهید بگویید چه مزیت‌هایی به نسبت رقبا دارید یا میخواهید بگویید که چه تنوعی از محصولات و خدمات را ارائه می ‌دهید انتشار رپورتاژ ایده‌ی خوبی است. همچنین شما قطعا برای اینکه در سئو موفق‌تر باشید و بتوانید در کلیدواژه‌های مورد نظرتان رتبه‌های بالای گوگل را بدست بیاورید لازم است در وبسایت‌هایی با Domain Authority (دامین اتوریتی) بالا رپورتاژ آگهی کار کنید.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری-رسانه ای به مطلب یا محتوایی گفته می شود که با هدف کسب منفعت برای بیزنس سفارش دهنده، در یک رسانه منتشر می‌شود. انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با دو هدف روبط عمومی و یا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام می‌شود. بسته به اینکه هدف شما کدام باشد نحوه نگارش رپورتاژ آگهی می‌تواند متفاوت باشد.

اگر میخواین بیشتر در مورد رپورتاژ بدونین می تونین این ویدیو رو ببینید.

اهداف ما از رپورتاژ آگهی چیست؟

۱) بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

در روند بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ما در ابتدا کیوردهایی را به عنوان عبارات کلیدی انتخاب می کنیم که روی آنها کار کنیم و سعی کنیم در این کلیدواژه ها رتبه گوگل داشته باشیم و از گوگل ترافیک با کیفیت بگیریم. در این روند یکی از اقدامات اصلی بعد از اینکه روی وبسایت خودمان کار کردیم و محتوای جامع و خوب تولید کردیم و لینک سازی های داخلی را به شکل مطلوب بین صفحات مختلف سایت مان انجام دادیم به سراغ لینک سازی خارجی می‌رویم. در پروسه لینک سازی خارجی بهترین کار این است که از سایت هایی با Domain Authority بالا (DA چیست؟) و در کلمات کلیدی مورد نظر خودمان بک لینک فالو بگیریم. در رپورتاژ آگهی معمولا ما اجازه داریم ۳ کلیدواژه را به صفحاتی که میخواهیم لینک کنیم.

۲) روابط عمومی

گاهی اوقات هدف از رپورتاژ آگهی ایجاد سر و صدای رسانه ای است. گاهی وقت ها میخواهیم پروپاگاندای رسانه ای راه بیاندازیم و نشان دهیم خیلی از وبسایت ها دارند در مورد ما می نویسند. در این شرایط وقتی مطلب جذابی می نویسیم و آن را به وبسایتی می‌دهیم که منتشر کند معمولا خودمان در رسانه هایی که در اختیار داریم لینک آن مطلب را بازنشر می کنیم.

نکات مهم در نگارش رپورتاژ آگهی

۱) مطلب شما از ساختار درستی پیروی کند یعنی شامل مقدمه، متن اصلی خبر، نتیجه گیری و دعوت برای انجام یک کار مشخص (کال تو اکشن) باشد.

۲) محتوای متنی شما حتی الامکان کمتر از ۵۰۰ کلمه نباشد. شما هرچقدر مطلب طولانی تری بنویسید بهتر است. یک مطلب ۱۲۰۰ کلمه ای خیلی بهتر از یک مطلب ۵۰۰ کلمه ای خواهد بود. چرا که هم از نظر سئو هم از مخاطب مطالب بلندتر معتبرتر هستند.

۳) مطلب شما حتما حداقل ۲ عکس داشته باشد. عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده می‌شود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده می‌شود. ضمنا برای تصویر حتما یک متن جایگزین یا Alt Atributtion بگذارید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند.

۴) داخل متن شما اجازه دارید ۳ لینک قرار دهید. پس بهتر است این ۳ لینک شامل ۳ عبارت Long-tail با هدف سئو باشد. حتی اگر هدف کلی شما از رپورتاژ آگهی مبحث روابط عمومی بوده باشد. مثلا اینکه «لیست قیمت انواع ورق های فولادی کارخانه مبارکه اصفهان» را لینک دهید در مقایسه با اینکه «قیمت فولاد» را لینک دهید انتخاب بهتری است. ضمن اینکه وقتی یک عبارت طولانی تر را لینک می کنید احتمال دیده شدن و کلیک خوردن آن لینک بالاتر هم هست.

۵) حتما اسم برندتان را در متن حداقل ۲ الی ۳ بار تکرار کنید. در سئو فقط لینک ها مهم نیستند. بلکه مفهومی به نام Linkless نیز در سئو وجود دارد که اگر اسم برند شما حتی بدون لینک در وبسایت ها و وب پیج های مختلفی آورده شده باشد برای شما اعتبار می آورد.

۶) حتی الامکان سعی کنید برای هر وبسایت مطلب تازه ای آماده‌ی انتشار کنید. چون اگر یک مطلب را هم در وبسایت خود و هم در ۱۵ وبسایت دیگه به عنوان رپورتاژ منتشر کرده باشید گوگل این محتوا را به عنوان Duplicate Content تشخیص می دهد و از روی آن می‌گذرد.

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت گذاری و تعرفه های رپورتاژ آگهی در بین سایت های فارسی، خبرگزاری ها و نشریه های آنلاین معمولا بر اساس رتبه الکسا، رتبه DA و PA، میزان پر بازدید بودن، یا معروفیت آن وبسایت ها تعیین می شود. گاهی بعضی از صاحبان سایت ها نیز قیمت های بالایی برای رپورتاژ در سایت های خود می گذارند که خرید رپورتاژ در این سایت ها را غیر منطقی می کند.

ضمنا اگر شما سئوکار یا استراتژیست یا متخصص تولید محتوا هستید می‌توانید لیست قیمت ویژه‌ی همکاران را از ما دریافت کنید و با تعرفه‌های همکاری از ما رپورتاژ تهیه کنید و برای مشتریان خود در راستای سئو یا روابط عمومی رپورتاژ کار کنید. برای گرفتن لیست قیمت همکاری می‌توانید یک فرم درخواست تماس برای ما ارسال کنید و در قسمت توضیحات بنویسید «لیست قیمت همکاری رپورتاژ»

بطور مثال قیمت رپورتاژ آگهی در زومیت و قیمت رپورتاژ آگهی در دیجیتاتو که از جمله سایت های خبری در حوزه فناوری هستند بسیار بالا است. یا قیمت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و قیمت رپورتاژ آگهی در تسنیم بالاتر از یک میلیون و دویست هزار تومان است که با همین مبلغ می توانید چندین وبسایت خبری و فناوری را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید.

پکیج رپورتاژ آگهی (با تخفیف)

معمولا آژانس دیجیتال مارکتینگ کانگورو پکیج‌های مختلف و متنوعی برای رپورتاژ آگهی طراحی و ارائه می کند که با توجه به تخفیف های ویژه بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید می‌شوند. در اینجا پکیج شماره یک شامل وبسایت‌های خبری و ورزشی را ملاحظه می‌کنید.

پکیج شماره یک رپورتاژ آگهی

در این پکیج شما ۱۰ رپورتاژ را در وبسایت‌هایی با دامین اتوریتی‌های مطلوب بین ۱۰ تا ۶۸ منتشر می‌کنید و بجای ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فقط ۲.۹۴۰.۰۰۰ تومان هزینه خواهید کرد.

پکیج شماره دو شامل وبسایت‌های تاپ خبری و معتبرترین خبرگزاری‌های ایران است. از این پکیج علاوه بر تاثیرگذاری مطلوب روی سئو می‌توانید در راستای PR نیز استفاده کنید.

پکیج شماره دو رپورتاژ آگهی

در این پکیج نیز شما ۶ رپورتاژ و مانند همیشه در هر رپورتاژ ۳ بک لینک فالو خواهید داشت که در بهترین رسانه‌های آنلاین کشور منتشر می‌شود و می‌توانید لینک این رپورتاژها را برای اطلاع مخاطبان‌تان و برای افزایش اعتبار برند خود در صفحه اصلی سایت‌تان نیز قرار دهید. با این کار مخاطبان حس می‌کنند تمام رسانه‌های شناخته شده‌ی آنلاین در مورد شما خبر و محتوا منتشر کرده‌اند. ضمنا در قالب این پکیج شما بجای ۸ میلیون تومان ۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت می‌کنید.

پکیج شماره سه رپورتاژ آگهی

پکیج شماره سه وبسایت‌های خبری و اقتصادی که شامل ۱۰ وبسایت که ۸ تای آنها با دامین اتوریتی بالای ۴۰ یکی از ویژه‌ترین پکیج‌های کانگورو است. در قالب این پکیج ۱۵ درصد تخفیف روی قیمت‌ها اعمال شده و قیمت نهایی برای این ۱۰ رپورتاژ ارزشمندی که می‌بینید ۸.۲۴۵.۰۰۰ تومان است.

نکته: برای ارتباط با ما و دیدن سایر پکیج ها و آفرهای کانگورو یا خرید همین پکیج پیشنهاد می کنیم فرم درخواست تماس کانگورو را پر کنید.

اگر شما هم نکته ای در خصوص انتشار رپورتاژ آگهی تجربه کرده اید که ما در اینجا از قلم انداخته ایم در کامنت ها بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.