تیک آبی اینستاگرام

همه چیز در مورد تیک آبی اینستاگرام

آپدیت جدید (۳ مرداد ۱۴۰۲): اینستاگرام سخت‌گیری بیشتری برای کاربران ایرانی در نظر گرفته و علاوه بر اینکه فقط به کاربران بعضی از کشورهای دنیا از جمله انگلستان و آمریکا امکان خرید تیک آبی میدهد حتی با تغییر شماره تلفن به یک شماره واقعی در انگلستان یا آمریکا باز هم لاگین‌های اکانت در ایران را به دقت بررسی می‌کند و با حساسیت بالا تیک‌های آبی داده شده را نیز حذف می‌کند.

ضمن اینکه اینستاگرام تصمیم گرفته تیک‌های آبی کاربرانی که از طریق روش meta verified این تیک را خریده‌اند با کاربرانی که شخصیت‌های شناخته شده هستند و قبل از این تیک های خود را دریافت کرده اند متفاوت کند. به این شکل که تیک آبی به معنای وریفای شدن پولی خواهد بود و تیک طلایی یا سیاه رنگ به معنای مشهور بودن فرد مورد نظر.

پس در دریافت تیک آبی خود عجله نداشته باشید و سعی کنید با مشاوران ما در کانگورو برای گرفتن تیک آبی مشورت نمایید.

آپدیت جدید (۱۷ خرداد ۱۴۰۲): گرفتن تیک آبی در شبکه‌های اجتماعی بعد از تغییری که با آمدن ایلان ماسک در توییتر اتفاق افتاد و تیک آبی توییتر برای کاربران فروشی شد، اینستاگرام هم همین امکان را اضافه کرد. لذا کاربران شبکه های اجتماعی در حال حاضر می‌توانند با پرداخت هزینه در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و یوتیوب تیک آبی اکانت‌های خود را خریداری کنند.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام اتفاقی ست که بسیاری از افراد و برندها به درستی به دنبال آن هستند. شما هم حتما در اینستاگرام و بقیه شبکه‌های اجتماعی به تیک‌های آبی اکانت‌ها دقت کرده‌اید و این تصور برای شما در ذهن‌تان نقش بسته که این اکانت کاملا واقعی و متعلق به فرد موردنظر یا متعلق به همان برند است. پس به راحتی به آن پیج اطمینان کردید و پست‌هایش را دیدید.

تیک آبی اینستاگرام

ما در طی یک نظرسنجی مرتبط به این موضوع در لینکدین از افراد پرسیدیم که به نظرتان وجود تیک آبی اینستاگرام برای یک برند حس اعتماد ایجاد می کند یا خیر؟ همانطور که در تصویر می بینید حدود دو سوم افراد، اعتقاد داشتند این تیک می تواند اعتماد کاربران را جلب کند. با توجه به روند سختی که در تایید و وریفای کردن اکانت‌های کاربری توسط اینستاگرام و بقیه شبکه‌های اجتماعی وجود دارد واقعا هم این حس اعتماد به اکانت‌های دارای تیک آبی حس اشتباهی نیست.

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

به طور خلاصه باید بگوییم اینستاگرام برای تایید درخواست تیک آبی، نگاه می‌کند که آیا آن فرد یا آن برند شناخته شده هستند یا خیر. اگر شما یک خواننده یا موزیسین شناخته شده باشید و در ساند کلود یا اسپاتیفای اکانت وریفای شده‌ای داشته باشید گرفتن تیک آبی اینستاگرام برایتان زیاد پروسه سختی نیست. اما به عنوان یک فرد یا یک برند عادی برای دریافت تاییدیه تیک آبی شبکه‌های اجتماعی باید شناسانده شوید. یعنی یک کمپین روابط عمومی برای شما طراحی شود تا در فضای دیجیتال و پایگاه‌های داده‌ی بین المللی شناخته شوید. چگونه؟ با طی کردن مراحلی که در زیر عنوان می‌کنیم.

طراحی کمپین روابط عمومی برای انتشار اخبار

در ابتدا باید بر اساس نوع فعالیت شما و حرفه‌ای که دارید کمپینی طراحی شود که شما برای مثال به عنوان یک کارآفرین شناخته شده، به عنوان یک هنرمند معروف، یا عنوان یک برند معتبر و نام آشنا معرفی شوید. این کار را از طریق انجام مصاحبه با شما، یا خبرسازی در مورد برندتان و انتشار آن در رسانه‌های معتبر بین‌المللی (انگلیسی زبان) انجام می‌دهیم. وبسایت‌های لیست زیر می‌توانند از وبسایت‌هایی باشند که اخبار مورد نظر را برای شما در آنها منتشر می‌کنیم.

رسانه‌های معتبر بین المللی

آپدیت کردن گوگل نالج

گوگل نالج یا google knowledge یکی از امکانات قدرتمند گوگل است که وقتی چیزی را جستجو می‌کنید در صورت وجود در کنار ستون اصلی نتایج گوگل به شما نمایش داده می‌شود. در این بخش اطلاعاتی از قبیل آدرس، گزینه‌های تماس، زمان تولد یا تولید، لینک ویکی‌پدیا و برخی اطلاعات کاربردی دیگر نمایش داده می‌شود.

در مورد گوگل نالج بیشتر بخوانید.

مراحل بعدی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام که در صورت نیاز انجام می‌شود

مراحلی مانند ایجاد صفحه ویکی پدیا، ایجاد اکانت فعال در ساوند کلود، اسپاتیفای، یوتوب، دریبل،‌ یا وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تخصصی. بسته به اینکه برای چه فرد یا برندی اقدام به دریافت تیک آبی اینستاگرام می‌کنیم و آن فرد یا برند تخصص و حوزه فعالیتش چیست باید در وبسایت‌های مرجع در آن زمینه از کسب و کار رزومه‌ی آنلاینی برای فرد یا برند ایجاد کنیم. برای مثال این کار برای یک خواننده یا یک هنرمند از طریق اکانت رسمی اسپاتیفای و انتشار آثار در آن می‌تواند انجام شود. یا برای یک کارآفرین یا یک برند استارتاپی از طریق ساخت پروفایل معتبر در angel.co و پلتفرم‌های مشابه انجام می‌شود.

ارائه درخواست تیک آبی به اینستاگرام

مرحله نهایی اطمینان از این است که تمام مراحل فوق درست انجام شده باشد و مطئن باشیم وقتی نام فرد یا برند را در گوگل سرچ می‌کنیم نتایج تایید کننده‌ي اعتبار آن فرد یا برند باشد. اخباری مرتبط با وی در وبسایت‌های بین المللی معتبر انگلیسی زبان منتشر شده باشد؛ گوگل نالج اطلاعات معتبری از فرد/برند نمایش دهد؛ وبسایت‌های تخصصی وی را بشناسند و…

در این مرحله زمان آن فرا می‌رسد که درخواست رسمی تیک آبی در پنل فیس‌بوک برای این کمپانی ارسال شود. بعد از ارسال این درخواست معمولا کمپانی چند هفته بعد به درخواست‌ها رسیدگی و نتیجه را تعیین می‌کند. اگر تمام مراحل به درستی طی شده باشد می‌توان طی دو هفته تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد. ولی گاها دیده شده روند بررسی یک درخواست بیش از چند ماه نیز طول بکشد که این بستگی به روال‌های داخلی فیس‌بوک و زمان بررسی درخواست‌ها توسط کمپانی دارد.

نتیجه‌گیری: دریافت تیک آبی اینستاگرام ، سخت اما شدنی

بر اساس آنچه در بالا خواندید، دریافت تیک آبی اینستاگرام اگر بر طبق اصول تجربه شده و طی مراحل استاندارد انجام شود امکان پذیر و در دسترس است. حتی برای ما که در ایران هستیم. اما به شرط آنکه یک فرد یا آژانس با تجربه این کار را برای‌تان انجام دهد. اگر می‌خواهید شما هم در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنید می توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ کانگورو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.